جستجو
Close this search box.
مدیریت و اجرای کنفرانس

نحوه اجرای کنفرانس و مدیریت آن

همایش ها واقعیت زندگی تجاری هستند. مهم نیست که در کدام صنعت کار می کنید ، اجرای کنفرانس و مدیریت آن ها راهی عالی برای یادگیری و بهترین ها در زمینه ارتباط خود با افراد جدید است. اما گاهی اوقات ، مشخص نیست که چگونه می توان از یک کنفرانس حداکثر بهره را گرفت. شاید مطمئن نیستید که اهداف شما در یک کنفرانس خاص باید چه چیزهایی باشد.

شاید شما احساس اعتماد به نفس در مورد ارتباط با غریبه ها را نداشته باشید. بنابراین شما باید بدانید که چگونه از زمان خود در کنفرانس و جلسه استفاده کنید. در این مقاله نکاتی در مورد اجرای کنفرانس و مدیریت آن ارائه شده است که به شما کمک می کنند از کنفرانس ها برای دستیابی به اهداف شخصی ، حرفه ای و شغلی خود استفاده کنید.

مدیریت و اجرای کنفرانس

مزایای شرکت در کنفرانس ها و همایش ها

شرکت در کنفرانس ها و همایش ها از مزایای بالقوه زیادی برخوردار هستند که فراتر از ” گردهمایی و یادگیری از سخنرانی ساده ” است. البته اینها مهم هستند ، اما مزایای دیگری نیز وجود دارد که مردم همیشه در نظر نمی گیرند. مانند:

  • یادداشت های معاملاتی در مورد فرآیندها و تاکتیک ها با افراد در صنعت شما
  • نحوه تنظیم جلسات اولیه برای مشارکتهای تجاری
  • ایجاد محتوای مخصوص کنفرانسی برای افزایش بازخورد
  • درباره آخرین ابزارهایی که باید در صنعت شما استفاده شود می شنوید
  • برای کشف فرصت های جدید با سخنرانان و سازمان دهندگان ارتباط برقرار می کنید.

اگر به این مزایا هنوز احساس خاصی ندارید ، این را در نظر بگیرید ، برای تغییر بزرگ در کار نیاز به اطلاعات فراوانی دارید. یک ارتباط عالی می تواند منجر به فرصت های شغلی جدید ، مشارکت و ایجاد محتوا شود. اگر ایده ها صحیح باشند ، می تواند روش موفق شدن در همه کارها را تغییر دهد.

مدیریت و اجرای کنفرانس

یک ارتباط عالی می تواند منجر به فرصت های شغلی جدید ، مشارکت و ایجاد محتوا شود.

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

آنچه را که می خواهید از یک کنفرانس بیرون بیاورید بررسی کنید

۱

۲

۳

۴

۵

پس از تشخیص اینکه کنفرانس پیشرو مناسب است ، مهم است که اهداف خود را برای این رویداد از قبل مشخص کنید. دانستن آنچه می خواهید از اجرای یک کنفرانس چه چیزهایی استخراج کنید به شما کمک می کند تا در اولویت بندی چه مواردی قرار دهید.

  • چه می خواهید از این رویداد خارج شود؟
  • آیا هدف از این کنفرانس ملاقات با افراد بزرگ است؟ یا یک شخص خاص است؟
  • آیا به دنبال ایجاد مشارکت به نوعی برای شرکت خود هستید؟
  • آیا به دنبال مشتری هستید؟
  • آیا در درجه اول سعی می کنید از سخنرانان بیاموزید و کمتر به گروه ها علاقه دارید؟

نحوه نزدیک شدن به یک رویداد ، جلساتی که شما انتخاب می کنید و افرادی که با همه آنها صحبت می کنید به دلیل حضور شما در آنجا بستگی دارد. قبل از اینکه وارد کنفرانس شوید ، آن هدف را کشف کنید.

قبل از کنفرانس با افرادی که می خواهید ملاقات کنید آشنا شوید

۱

۲

۳

۴

۵

چه کسی قرار است در این کنفرانس شرکت کند؟ احتمالاً نمی توانید لیست کامل شرکت کنندگان را بدست آورید. ولی شما میتوانید… اگر افرادی هستند که می دانید در همایش یا کنفرانس شما حضور دارند و می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، داشتن اطلاعات از آن هل یک مزیت بزرگ است.

تاثیر جدی خواب

۱

۲

۳

۴

۵

این یک نکته برای کنفرانس است یا یک نکته برای زندگی؟ این هردو است ، اما برای کنفرانس ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا کمبود خواب اولین چیزی است که ذهن شما به آن درگیر می شود. شما خودتان را بهتر می شناسید ، اما قدرت خواب شبانه را دست کم نگیرید ، شما هوشیارتر خواهید بود ، بهتر می توانید از سخنرانان بیاموزید و با ملاقات با یک دسته از افراد جدید احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

رژیم خود را مدیریت کنید

۱

۲

۳

۴

۵

درست مانند خواب ، رژیم غذایی آسان است که هنگام مسافرت پیگیری کنید. سفر روزمرگی شما را به هم می زند. خواب ، ورزش و رژیم غذایی همگی می توانند تأثیر عمده ای بر روحیه و انرژی شما داشته باشند. دسته بندی میان وعده های سالم می تواند به شما در کاهش گرسنگی کم کند ، بنابراین می توانید به جای اینکه به سمت غذاهای چرب و فست فود بروید ، گزینه غذایی سالم تری را انتخاب کنید.

پیگیری های بعد از کنفرانس

۱

۲

۳

۴

۵

شما نمی خواهید مکالمه بدی داشته باشید و دیگر هرگز با کسی صحبت نکنید.منظور از اجرای یک کنفرانس فقط ملاقات با مردم نیست بلکه برای شبکه سازی با افراد است. اگر به یک کنفرانس با هدف شبکه در ذهن می روید ، باید اطمینان حاصل کنید که بعد از کنفرانس با افراد در ارتباط باشید.

سطح پیگیری شما بستگی به نوع رابطه ای که می خواهید با کسی داشته باشید ، می باشد. اگر ارتباط جالبی برقرار کرده اید که می خواهید که آن دوام داشته باشد و هیچ فرصت فوری را مشاهده نمی کنید ، یک ایمیل ساده به حاضرین که “دیدار با شما عالی بود” کافی است. اگر علاقه دارید رابطه تنگاتنگی با اشخاص برقرار کنید ، سعی کنید یک تماس تلفنی برقرار کنید. حتی ۳۰ ثانیه خارج از شرایط کنفرانس ، می تواند برای شروع یک رابطه پایدار کافی باشد.

چند شروع کننده مکالمه ساده را آماده کنید

۶

۷

۸

۹

۱۰

آیا آغاز مکالمات کمی سخت است؟ آیا بهتر نیست برخی از مکالمه های ساده را داشته باشید. به هر حال بسیاری از مکالمات کنفرانس نوعی فیلمنامه را دنبال می کنند. داشتن تعدادی از این موارد در جیب شما شروع به مکالمه را آسانتر می کند.

در اینجا چند شروع کننده مکالمه  واقعی وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

  • نظر شما در مورد آن موضوع چیست؟
  • سلام ، من [نام شما] هستم! فکر نمی کنم همدگیر را ملاقات کرده ایم
  • چطور در مورد این رویداد شنیدید / چه چیزی باعث شد تصمیم بگیرید که بیاید؟
  • شما راجب به چه فکر می کنید؟ فکر کردم [نام جلسه] جالب به نظر برسد.

اطمینان حاصل کنید که راهی برای جمع آوری اطلاعات مخاطب دارید

۶

۷

۸

۹

۱۰

اطمینان حاصل کنید که راهی برای جمع آوری اطلاعات مخاطب دارید. این یک مکان خاص است که شما کارت ویزیت را در آن قرار می دهید و سازماندهی می کنید یا راهی برای جلب اطلاعات به صورت گسترده و سیستمی پیدا کنید که کنفرانس شما را سازماندهی کند.

مدیریت و اجرای کنفرانس

از دوست یا همکار استفاده کنید

۶

۷

۸

۹

۱۰

داشتن یک همکار یا یک دوست که در کنفرانس شما حضور داشته باشند می تواند فشار زیادی را از روی دوش شما کم کند. قرار گرفتن در مقابل افراد جدید بسیار سخت خواهد بود.  قبل از سخنرانی در یک کنفرانس ، زودتر در فضای کنفرانس حاضر شوید تا ببینید آیا شخص دیگری که شما می شناسید حضور دارد ، حتی یک همکار نچندان نزدیک یا یک دوست نچندان صمیمی شما را خوشحال خواهد کرد.

با برگزار کنندگان آشنا شوید

۶

۷

۸

۹

۱۰

سازمان دهندگان یک کنفرانس منابع عالی و باارزش هستند. اگر فرصت دارید ، حتما خود را با برگزار کنندگان یک رویداد آشنا کنید. سازمان دهندگان دوست دارند که از کارهایشان قدردانی کنند ، و احتمالاً در ازای آن نکاتی مفید برای شما خواهند داشت. به عنوان مثال ، یک سازمان دهنده می تواند:

  • شما را با محیط آشنا می سازد.
  • کمک می کند تا شما را با سایر شرکت کننده هایی که می شناسند آشنا سازد.
  • سخنرانان دیگر را معرفی می کنند.
  • می تواند از شما در سایر کنفرانس ها استفاده کنند.

در بعضی موارد ، لازم است قبل از اینکه یک معرفی قدرتمند داشته باشید ، با سازمان دهنده کنفرانس خود خوب و دقیق آشنا شوید.

نام افراد را در ذهن داشته باشید

۶

۷

۸

۹

۱۰

اگر به “نکات یادآوری اسامی در Google” مراجعه کنید ، احتمالاً چند تاکتیک مفید برای به یاد آوردن نام پیدا خواهید کرد. نام حاضرین را تکرار کنید ، آنها را با انجام کاری عجیب تصور کنید ، از آن در مکالمه استفاده کنید.  تحقیقات روانشناسی نشان داده است که سه مرحله کلی برای حافظه وجود دارد: رمزگذاری ، ذخیره سازی و فراخوان. ابتدا باید اطلاعات را جذب کنید ، سپس باید آن را ذخیره کنید ، سپس برای استفاده ، آن را پس بگیرید.

مدیریت و اجرای کنفرانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

فروش تجهیزات کنفرانس در مشهد

شاید تصور کنید که حتی در یک اتاق بزرگ و با چیدمان مناسب می‌توان جلسات و کنفراس‌ها را برگزار کرد؛ اما بدون شک باید بدانید

آشنایی با قیمت سیستم کنفرانس

موارد بسیاری را می‌توان نام برد که در بهبود کیفیت برگزاری جلسات، تاثیرگذار هستند. تجهیزات سالن کنفرانس مهم‌ترین موارد در بهبود کیفیت جلسات هستند؛ البته

نحوه برگزاری ویدئو کنفرانس

نحوه برگزاری ویدئو کنفرانس ، با شیوع ویروس کرونا در سال ­های اخیر، افراد با جایگاه­ های شغلی و اجتماعی مختلف درگیر نوع تازه ­ای

مطالب سیستم کنفرانس

معرفی سیستم کنفرانس D&D

در عصر کنونی برای ساخت یک سالن کنفرانس با فناوری روز دنیا نیاز به تجهیزات مختلفی است. مهم‌ترین تحهیزات شامل سیستم کنفرانس بوده که به

کنترل دوربین ویدئو کنفرانس

با توجه به افزایش کاربرد تکنولوژی در زندگی روزمره افراد و گسترش ارتباطات و برگزاری جلسات متنوع و متعدد، امروزه روابط کاری به ‌طرز چشمگیری

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.