جستجو
Close this search box.
نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس

برای اجرای کنفرانس های زنده می توان از نرم افزار ویدئو کنفرانس توسط کاربران در مکانهای مختلف استفاده کرد که می تواند متن ، صدا و فیلم را منتقل کند. فایده اصلی این است که شما می توانید با کاربران در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کرده و در نتیجه هزینه های سفر را کاهش دهید. این نرم افزار ویدئو کنفرانس به کاربران امکان می دهد تا فایل ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. دو شرکت کننده می توانند از یک سیستم نقطه به نقطه استفاده کنند در حالی که اگر تعداد شرکت کنندگان بیش از دو نفر باشد ، راه حل چند نقطه ای لازم است. برای استفاده از نرم افزار ویدیو کنفرنس ، کامپیوتر شما باید به میکروفون ، هدفون و دوربین وب مجهز باشد.

لیست بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین اپلیکیشن های ویدیو کنفرانس

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۶%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۹۰%

تماس ها ، پیام ها و فیلم های خود را در یک بستر برای یک تجربه ارتباطی یکپارچه در سازمان خود تحکیم می کند. Ring Central Office همچنین برای تماس های تجاری و سایر فعالیت های خارجی مناسب است.

Ring Central Office پیام های ویدئویی ، تلفن و پیام شما را در یک بستر ابری برای ارتباطات یکپارچه ادغام می کند. این مناسب برای تیم های از راه دور و مشاغل کوچک و متوسط به دنبال برگزاری ویدیو کنفرانس مقرون به صرفه ، با کاربرد آسان است.

Ring Central Office دارای بیش از ۵۰ ابزار برای کمک به تیم های شما در هر کجا که حضور دارند می باشد. یک ویژگی برجسته این نرم افزار ، کنفرانس ویدیویی HD با اشتراک گذاری صفحه تعاملی جلسات چهره به چهره می باشد. شرکت کنندگان می توانند اظهارنظر کنند ، پرونده ها را به اشتراک بگذارند ، از تخته های سفید استفاده کنند و جلسات آنلاین را در گروه های کوچک ضبط کنند و در هر زمان به گروه اصلی بپیوندند.

می توانید از طریق برنامه رایگان RingCentral (IOS و Android) با تلفن ها و هدست ها به سیستم تلفن ابری Ring Central متصل شوید. در هر صورت ، Ring Central Office زیرساخت های تلفنی و پیام رسانی شما را با Google ، Microsoft ، Salesforce ، Box ، ServiceNow و Okta در بین سایرین ادغام می کند.

تنظیم و استفاده آسان

می توانید با اتصال شماره شخصی خود به سیستم ابری Ring Central Office ، سیستم تلفن را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید. برای نصب نیازی به سخت افزار PBX پر هزینه و وقت گیر نیست. Ring Central تجهیزات خاصی از تلفن و هدست VoIP را در اختیار شما قرار می دهد و سیستم برای دسترسی به سیستم آماده است.

تجربه کنفرانس ویدئویی غنی

 این برنامه دارای ویدیو کنفرانس HD و تعاملی است که باعث افزایش جلسات چهره به چهره می شود. این امکان را به شما می دهد تا میزبان حداکثر ۵۰۰ شرکت کننده ، یکی از بزرگترین برنامه های وب کنفرانس باشد.

شرکت کنندگان می توانند پرونده ها را به اشتراک بگذارند ، از تخته های سفید استفاده کنند ، نظر دهند و از ابزار حاشیه نویسی در سکوی کنفرانس ویدیویی استفاده کنند. آنها همچنین می توانند جلسه را برای خود ضبط کنند.

یک شرکت کننده همچنین می تواند کنترل از راه دور رایانه یا تلفن همراه خود را به یک شرکت کننده دیگر بسپارد ، در حالی که بقیه گروه می توانند حاشیه نویسی کنند ، محتوا را به اشتراک بگذارند یا پیام های متنی ارسال کنند. این مجموعه برای تمرین های گروهی و سایر فعالیت های عملی ایده آل است.

ارتباطات تیمی یکپارچه می شود

با ارتباط ویدیویی ، تلفنی و پیام رسانی شما در یک بستر ، همکاری راحت ، قابل کنترل و مقیاس پذیر است. Ring Central Glip ، برنامه همکاری تیمی برای گپ ، مدیریت کار و به اشتراک گذاری پرونده ، در بستر ارتباطی اداری تعبیه شده است. این برنامه با یک حساب Ring Central رایگان ارائه می شود.

تیم شما می تواند در هر زمان و هر مکان از دستگاه خود با یکدیگر گپ بزنند. به عنوان یک مدیر ، شما می توانید با تیم ها یا اعضای خود در تماس باشید و یا با مشتری روابط برقرار کنید. گلیپ Ring Central Office را به یک راه حل کار از راه دور ایده آل برای بحران های پیش بینی نشده مانند قفل همه گیر تبدیل می کند.

ادغام با برنامه های کلیدی

Ring Central Office با برنامه هایی که برای جلسات شما مهم هستند ادغام می شود. به عنوان مثال ، می توانید جلسات را درون Outlook برنامه ریزی ، شروع و پایان دهید.

علاوه بر این ، می توانید جلسات خود را با iCal و Google Calendar برنامه ریزی کنید یا دعوت نامه ها را از طریق ایمیل یا متن به اتاق جلسات خود ارسال کنید. به همین ترتیب ، Glip با Google Drive ، Box و Jira ادغام می شود.

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس

از آنجا که مشاغل دارای الزامات مرتبط با تجارت هستند ، عاقلانه است که آنها در درمورد یک سیستم نرم افزاری ایده آل و فراگیر ، تصمیم بگیرند. با این وجود ، تلاش برای اتخاذ چنین برنامه هایی حتی در بین سیستم های نرم افزاری قابل تشخیص دشوار است.

گام منطقی برای انجام این کار باید نوشتن بسیاری از کارکردهای اصلی باشد که نیاز به در نظر گرفتن ویژگی های اصلی ، بودجه ، سطح مهارت کارکنان ، اندازه شرکت و غیره دارد.

در مرحله بعد ، باید تحقیقات محصول را بطور کامل دنبال کنید. به برخی از این تحلیل های Ring Central Office بپردازید و هر یک از برنامه های نرم افزاری را که در لیست کوتاه خود قرار دارید ، از نزدیک بررسی کنید. چنین بررسی دقیق محصول اطمینان حاصل می کند که شما برنامه های متناسب را دور می زنید و یکی از آنها را انتخاب می کنید که شامل تمام ابزارهایی است که برای موفقیت به کسب و کارتان نیاز دارید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - GoToMeeting

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۶%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۸۹%

برای جلسات تجاری آنلاین و قابل استفاده برای دسک تاپ ، برنامه موبایل و مرورگر طراحی شده است. برنامه اجازه می دهد تا ۳۰۰۰ شرکت کننده در هر ویدیو کنفرانس حضور پیدا کنند.

GoToMeeting برای جلسات آنلاین قابل استفاده در برنامه دسک تاپ ، برنامه موبایل یا از طریق مرورگر طراحی شده است. هر کسی می تواند بدون نیاز به حساب GoToMeeting به یک جلسه بپیوندد ، اما شخص برای برنامه ریزی ، دعوت و مدیریت جلسات باید به سیستم وارد شود.

این پلتفرم به جای استفاده شخصی برای مشاغل طراحی شده است. این شرکت می تواند حداکثر ۳۰۰۰ شرکت کننده را در خود جای دهد و این امر را برای ویدیو کنفرانس ها ایده آل می کند. برنامه وب کنفرانس اجازه می دهد تا جلسات چهره به چهره ، در زمان واقعی و همکاری در ابر ، بهترین چیز برای یک ملاقات فیزیکی باشد.

یکی از اولین انتقال دهنده های جلسات ابری ، GoToMeeting به دلیل رابط صوتی و تصویری شفاف و قابلیت اطمینان شناخته شده است. گذشته از ابزارهای استاندارد ویدیویی مانند اشتراک گذاری صفحه ، خط کنفرانس تلفنی و اتاق جلسات شخصی ، برنامه ویژگی های اصلی مدیریت حساب مانند مرکز مدیریت ، گزارش های تشخیصی جلسه و گزارش های مدیر قابل بارگیری را ارائه می دهد.

این پلتفرم همچنین با استانداردهای صنعت مانند رمزگذاری بیتی AES-256 ، مراکز داده SOC2 دارای مجوز و رمزگذاری لایه سوکت ایمن است. همچنین سازگار با HIPAA است و دارای ویژگی احراز هویت برای کاهش خطرات حریم خصوصی است.

برای جلسات تجاری طراحی شده است

GoToMeeting پیرامون خواسته های جلسات تجاری را ایجاد می کند ، ویدیوی HD آن و صدای شفاف در سیستم تلفن VoIP Cloud یکپارچه شده است به این معنی که می توانید جلسات کلیدی را به راحتی دهید. شرکت کنندگان می توانند بجای هدر دادن زمان برای عیب یابی وقت در یک سیستم در نقاط مهم بحث و گفتگو متمرکز شوند.

جلسات ایمن

جلسات تجاری برای محافظت از اطلاعات محرمانه و حساس ، امنیت بیشتری را طلب می کنند. پروتکلهای امنیتی استاندارد مانند مراکز داده ۲۵۶ بیتی AES ، رمزگذاری TLS و SOC2 Type II ، دارای گواهینامه BSI C5 و تأیید شده با TRUSTe است

و با مقررات کلیدی امنیتی و حریم خصوصی مانند HIPAA ، GDPR و CCPA مطابقت دارد. به همین ترتیب ، اتاق جلسات قفل شده با رمز عبور محافظت می شوند تا شرکت کنندگان غیرمجاز را عبور ندهند.

با وجود زیرساخت های امنیتی سطح بالا ، می توانید با خیال راحت داده ها را انتقال دهید ، پرونده های مهم را به اشتراک بگذارید ، مکالمات را ضبط کنید و به طور کلی جلسات را بدون نگرانی در مورد نقض سیستم یا حملات سایبری انجام دهید.

نسخه موبایل

این برنامه از ابزارهای تلفن همراه استفاده می کند ، و آن را برای جلسات روزمره مناسب می کند. این برنامه دارای برنامه های Android و iOS برای یک تجربه بومی در تلفن هوشمند شما است.

اگر دوست ندارید برنامه ها را بارگیری کنید ، می توانید به آن از طریق مرورگر تلفن همراه دسترسی پیدا کنید.برنامه های تلفن همراه از سیری برای راحتی کاربران آیفون پشتیبانی می کنند و امکان ضبط را برای موبایل نیز فراهم می کنند.

از آنجا که شرکت ها الزامات متفاوتی در رابطه با تجارت دارند ، منطقی است که آنها از انتخاب یک برنامه تجاری ایده آل برای همه خودداری کنند. با این وجود ، تلاش برای یافتن چنین برنامه ای حتی در بین محصولات نرم افزاری محبوب دشوار خواهد بود.

نکته کارآمد اینست که لیست های عملکردهای کلیدی متعددی را که مورد توجه قرار می گیرند از قبیل ویژگی های مهم ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی کاربران ، اندازه تجارت و غیره باشد.

برخی از این ارزیابی های GoToMeeting را مرور کرده و سایر سیستم های نرم افزاری موجود در لیست خود را با دقت بیشتری بررسی کنید. چنین تحقیقات فراگیر باعث می شود که از برنامه های نامناسب خودداری کنید و سیستمی را خریداری کنید که تمام ابزارهای مورد نیاز تجارت را ارائه می دهد.

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - GoToWebinar

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۱%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۸۸%

برای جلسات تجاری آنلاین  یک ابزار وبینار سلف سرویس است که میزبانی از رویدادهای آنلاین در مقیاس بزرگ را آسان می کند. این بستر وب کنفرانس طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی دارد که همگی در جهت برنامه ریزی ، مدیریت ، ارتقاء و تجزیه و تحلیل رویدادهای وب موثر هستند. برای دسک تاپ ، برنامه موبایل و مرورگر طراحی شده است. برنامه اجازه می دهد تا ۳۰۰۰ شرکت کننده در هر ویدیو کنفرانس حضور پیدا کنند.

GoToWebinar سکویی برای مشاغل و دارندگان منفرد است و به آنها کمک می کند تا با مشتریان ، همکاران ، سهامداران و غیره ، کنفرانس های آنلاین و ویدئویی ایجاد و ارائه کنند. برنامه GoToWebinar گسترده است.

این نرم افزار گزینه ای عالی برای حرفه ای ها و شرکت هایی است که می خواهند بیشتر در دسترس مخاطبان مورد نظر خود قرار بگیرند ، آموزش هایی را از طریق کنفرانس آنلاین و صوتی ارائه دهند و مشارکتهای گفتاری را برای شرکت کنندگان انجام دهند بدون آنکه نیاز به تعامل جسمی با آنها داشته باشند.

GoToWebinar با داشتن یک رابط کاربری ساده و شهودی و یک پلتفرم کاربر پسند ، بهترین برنامه وب کنفرانس برای بسیاری از افراد و شرکت ها است. راه اندازی ساده است و نیازی به پشتیبانی IT ندارد.

سادگی آن به شرکت ها و افراد کمک کرده است تا ارزش بالایی را ایجاد کند ، با PC یا Mac سازگار است ، ورود شرکت کنندگان به یک وبینار را آسان می کند و از نگرانی در مورد نیاز سیستم نیست.

GoToWebinar راه حلی است که به طور مؤثر “نیاز به نمایش” دارد ، به خصوص در محیط های یادگیری ، مانند آموزش ، اشتراک مهارت که در آن فرد باید اثبات کند که محصولات چگونه کار می کنند یا خدمات آنها سودمند است ، موثر می باشد. این پلت فرم هر مرحله از فرآیند را ساده می کند: برنامه ریزی ، ترویج ، مشارکت ، تبدیل و تجزیه و تحلیل.

برنامه ریزی و راه اندازی آسان و سریع

هیچ تخصص IT لازم نیست بنابراین راه اندازی سریع و آسان است. خدمات وبینار این پلتفرم به شما امکان می دهد مراحل را طی کنید .


تلاش ها را به نتایج تبدیل کنید

GoToWebianr به شما امکان می دهد رویدادهایی را ضبط کنید که می توانید از آنها برای اشتراک آنلاین استفاده مجدد کنید یا به رویدادهای از پیش ضبط شده ضربه بزنید. این برنامه با CRM و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی شما ادغام می شود ، بنابراین کار آسان می شود.

گزارش ها و تحلیل های روشنگری دریافت کنید
 
این بستر وب کنفرانس نیز در پایان داده هایی را ارائه می دهد. این گزارشات مربوط به شرکت کنندگان می باشد و به شما می گوید که چه کسی در هنگام حضور در آنالیز رویداد حضور داشته است و به شما می گوید عملکرد افراد چگونه است.
 

برخی از ارزیابی های GoToWebinar را مرور کنید و هر یک از نیاز های موجود در فهرست کوتاه خود را با دقت بیشتری جستجو کنید. چنین تحقیق همه جانبه تضمین می کند که شما برنامه های نامناسب را کنار می زنید و در یکی از برنامه هایی که عملکردی را که کسب و کار شما به آن نیاز دارد ، مشترک می شوید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - Flock

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۷%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۹۱%

یک نرم افزار همکاری مبتنی برپایه ابر به صراحت برای بهبود ارتباط تیم و کارآیی تجارت طراحی شده است ، به یکپارچه سازی تیم ها و افزایش بهره وری کمک می کند. مناسب برای مشاغل در هر اندازه ، از ویژگی های پیام رسانی تیمی است که برای سرعت بخشیدن به برقراری ارتباط و به حداکثر رساندن بازده تیم طراحی شده است.

یک بستر ارتباطی و همکاری تجاری است که به متحد کردن تیم ها و افزایش بهره وری آنها کمک می کند. این برنامه به شما و تیم شما اجازه می دهد تا پرونده ها ، پیوندها ، پیام ها و هرگونه اطلاعات مربوط به پروژه های خود را در به راجتی پیدا کرده و به اشتراک بگذارید.

این برنامه طراحی شده است تا تیم ها بتوانند باهوش تر و سریع تر کار کنند ، flock به ساده سازی جریان کار کمک می کند تا مشاغل بتوانند از توانمندی های کارکنان استفاده کنند و فرهنگ کارایی ایجاد کنند.

همچنین ویژگی های امنیتی قوی و گزینه های مدیریت هوشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از برنامه های پیام رسان محبوب آن را ندارند. بنابراین ، مشاغل می توانند با آرامش خاطر از دانستن مکالمات و پرونده های خود محافظت کنند.

امکان ایجاد کانال های گروهی برای تیم ها یا گروه های پروژه فراهم می کند تا به راحتی فایل ها و به روزرسانی ها را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید و همچنین تماس های ویدیویی کنفرانسی و اشتراک گذاری صفحه را با یک کلیک شروع کنید.

این نرم افزار با سایر محصولات Asana ، Trello ، Google و Jira یکپارچه عمل می کند. همچنین بسیار انعطاف پذیر است و با استفاده از هر وسیله ای از طریق مرورگرهای وب و برنامه های تلفن همراه ، چه ویندوز ، مک ، لینوکس ، اندروید یا ios قابل دسترسی است.
 با تمام این ویژگی ها ، کاربران تجاری و تیم های کاری می توانند در هر زمان و هر مکان بهتر ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنند.
 

از طریق کانالهای هوشمند متصل شوید

flock ابزار ارتباطی معمولی شما نیست. بر خلاف دیگران ، می توانید از این بستر استفاده کنید تا به راحتی تمام مکالمات خود را در کانال های خصوصی یا عمومی سازماندهی کنید. همچنین می توانید به سرعت کانالهای جداگانه ای را برای اولویت بندی کارها و برای برگزاری جلسات ایجاد کنید.

ویژگی پیام رسانی مستقیم آن مکالمات تولیدی ۱: ۱ را تسهیل می کند و به نگه داشتن همه در یک حلقه کمک می کند. گذشته از اجازه به اشتراک گذاشتن فوری ایده ها و پرونده ها ، به تیم ها نیز اجازه می دهد تا در زمان واقعی بازخورد ارائه دهند.

ایده های پروژه را به اشتراک بگذارید

دایرکتوری کامل شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و پیام رسانی به هر کسی را در سازمان شما برای شما آسان تر می کند. این امکان را به شما می دهد تا یک کانال ایجاد کنید و اعضای تیم را برای بحث پروژه دعوت کنید. با استفاده از کانال های خصوصی یا عمومی ، همه می توانند به راحتی ایده های خود را برای پروژه هایی که در حال کار بر روی آنها هستند به اشتراک بگذارند.

با تیم ها از راه دور ارتباط برقرار کنید

با یک ابزار ویدئو کنفرانس برای ارتباط برقرار کردن با تیم های از راه دور ارائه می شود. تماسهای ویدیویی یک به یک یا گروهی را می توان مستقیماً از طریق گپ یا کانال انجام داد.

یک ویژگی اشتراک گذاری صفحه به شما کمک می کند تا در مورد گزارش ها و ارائه ها بحث کنید و همه را در همان صفحه نگه دارید حتی وقتی در حال جابجایی هستند. علاوه بر این ، flock از ویژگی های مدیریتی و امنیتی قدرتمند برخوردار است ، و اطمینان می دهد که همه پرونده ها و مکالمات شما در امان هستند.

به راحتی پرونده و محتوا را به اشتراک بگذارید

با یک عمل ساده کشیدن و رها کردن ، به راحتی می توانید انواع فایل ها را از طریق پیام ها و کانال های مستقیم با تیم خود به اشتراک بگذارید.

می توانید چندین عکس بارگذاری کنید و پیش نمایش فایلهای مشترک را قبل از بارگیری آنها مشاهده کنید. حداکثر اندازه مجاز پرونده ۱۰۰ مگابایت است ، بنابراین می توانید ارائه ، اسناد و قطعه های کد را اضافه کنید و آنها را با سهولت به اشتراک بگذارید.

به سرعت هر مدرک یا رسانه ای غنی را بیابید

با تنها چند کلیک ، یک جستجو به شما امکان می دهد تا به سرعت فایل ها و محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنید. با عملکرد جستجوی پیشرفته Flock می توانید پیام ، فایل و پیوندهایی را پیدا کنید که به شما امکان می دهد نتایج جستجو را فیلتر کنید. همچنین می توانید اطلاعات را از مکالمات یک به یک یا گفتگوی گپ بازیابی کنید.

با امنیت ارتباط برقرار کنید

گذشته از اطمینان از روان بودن ارتباط ، Flock همچنین برای محافظت از پیام ها و فایل های شما از دسترسی و استفاده غیرمجاز کار می کند. برای محافظت از ارتباطات تجاری خود ، این پلت فرم سازگار با SOC 2 است و از رمزگذاری داده TLS 1.2 استفاده می کند. همچنین یک پنل مدیریت قوی برای مدیریت دسترسی به تیم فراهم می کند.

فرآیندهای خودکار

flock با ویژگی اتوماسیون فرآیند به شما امکان می دهد فرآیندهای تکراری را به صورت خودکار انجام دهید ، از جریان های کاری معمول گرفته تا سفارشی. می توانید فرآیندهای پیچیده چند بخش را به صورت خودکار انجام دهید و پیشرفت آنها را در زمان واقعی ردیابی کنید.

بهره مندی از ابزارهای پیشرفته

این پلتفرم طیف گسترده ای از ابزار ارتباطی و همکاری برتر خط را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، یادداشت های صوتی آن به کاربران امکان می دهد فوراً پیام های صوتی را به همکاران خود ارسال کنند  یا گفتگوهای متنی را انجام دهند.

به همین ترتیب ، با ابزار Polls ، می توانید به راحتی سؤالی را در کانال خود ارسال کنید که در آن اعضای شما می توانند به صورت ناشناس پاسخ دهند.

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس

دانستن اینکه مشاغل نیازهای تجاری خود را دارند ، منطقی است که آنها به دنبال اتخاذ یک سیستم نرم افزاری همه جانبه و ایده آل باشند.  قدم درست برای انجام این کار ، بیان جنبه های متنوع و قابل توجهی است که نیاز به بازرسی از جمله ویژگی های اساسی ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی اعضای کارکنان ، اندازه شرکت و غیره دارد.

به برخی از تحلیل های flock بروید و سایر برنامه های موجود در لیست خود را از نزدیک بیشتر بررسی کنید. چنین تحقیقات جامع محصول مشخص می کند که شما راه حل های ناصحیح نرم افزاری را برداشته و در یکی از مزایای مورد نیاز شرکت مورد نیاز مشترک می شوید.

جدیدترین وبکم ها

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - Lifesize

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۰%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۹۱%

Lifesize مجموعه ای از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس بسیار قابل تعامل و ملاقات مجازی است که باعث تقویت ارتباط ، همکاری و بهره وری می شود. این نرم افزار با ارائه اولین قابلیت های کنفرانس ویدیویی ۴k در جهان ، ارتباطات بی سیم و کریستالی را ارائه می دهد که منجر به همکاری بهتر و افزایش بهره وری می شود.

دسترسی به ویژگی های کنفرانس مدرن وب ، صوتی و تصویری مدرن با قیمت مقرون به صرفه

برگزاری هر نوع جلسه صرف نظر از تعداد شرکت کنندگان یا مخاطبان ، برای شرکت ها ، سازمان ها ، مشاغل و تیم ها بسیار مهم است. متأسفانه ، بسیاری هنوز به خدمات و سیستمهای ارتباطی منسوخ تکیه می کنند که فاقد توانایی های لازم برای دستیابی به آنها هستند تا بتوانند تجربه های ملاقات بدون دردسر را ارائه دهند. برخی دیگر حتی برای حفظ همان خدمات و سیستمهای قدیمی منسجم مجبورند هزینه‌های خود را هدر دهند.

با استفاده از Lifesize ، دیگر لازم نیست کاربران با خدمات و سیستمهای ارتباطی منسوخ و گران قیمت ارتباط برقرار کنند. دلیل این امر این است که یک برنامه ویدیو کنفرانس را ارائه می دهد که ویژگی های کنفرانس وب ، صوتی و تصویری مدرن و با کیفیت بالا را برای آنها فراهم می کند که می توانند با قیمت مناسب از آنها استفاده کنند.

از این گذشته ، این اولین و تنها ابزار کنفرانس ویدیویی ۴K است. این بدان معناست که شما برای همه جلسات مجازی خود یک رزولوشن با کیفیت بالا بدست می آورید ، باعث می شود شما و تیمتان احساس کنید که در همان اتاق همکاری می کنید.

برنامه کنفرانس ویدیویی Lifesize در هر نوع سیستم عامل و دستگاه کار می کند. تا زمانی که دستگاه دارای دوربین و میکروفون باشد ، برنامه از آن پشتیبانی می کند.

در نتیجه کاربران به راحتی می توانند در هر کجا که باشند و هر دستگاهی که از آن استفاده می کنند در جلسات شرکت کنند. این ویژگی برای سازمانهایی که برنامه های BYOD را اجرا می کنند یا برنامه های دستگاه شخصی خود را می آورند ایده آل است.

از گردش ها و سیستم های ارتباطی موجود خود پشتیبانی کنید

برنامه ویدئو کنفرانس همچنین با سایر برنامه ها ، راه حل های ویدئویی و سیستم های کنفرانس ارتباط برقرار می کند. بنابراین ، کاربران می توانند بدون نیاز به تغییر یا تنظیم جریان کار و فرآیندی که برای برقراری ارتباط و همکاری در داخل و خارج از کشور انجام می دهند ، از قابلیت های آن استفاده کنند.

آنها می توانند برنامه را با Skype for Business ادغام کرده و قابلیت های سیستم دوربین اتاق کنفرانس را در آن گنجانده و همچنین با فعال کردن شماره گیری خودکار و افزایش شرکت کنندگان روی صفحه ، قابلیت تماس Skype for Business را تقویت کنند.

دسترسی به آمار تماس از داشبورد مدیریت

پیکربندی و سفارشی سازی برنامه ویدیو کنفرانس بی دردسر است. دلیل این امر مجهز بودن به ویژگی های مدیریتی است که همه در یک کنسول واحد سازماندهی شده اند. کنسول سرور داشبوردی را در اختیار شما قرار می دهد که سرپرستان می توانند آمار مربوط به تماس های ویدیویی یا صوتی را مشاهده کنند.

داشبورد می تواند به آنها نشان دهد که چه تعداد تماس صوتی یا تصویری در حال حاضر فعال هستند ، چه مدت تماس برقرار بوده و اگر کیفیت مکالمه ها خوب بوده است. آنها می توانند به آمار تماس بر اساس مرورگر ، دستگاه یا سیستم ویدیویی اتاق دسترسی پیدا کنند و ردیابی کنند.

نظارت بر اتاق های جلسات مجازی و تنظیمات صفحه اصلی

یکی دیگر از ویژگی های سرپرست موجود در برنامه ، امکان نظارت بر اتاق های مجازی جلسات است. کاربران می توانند بررسی کنند که کدام سالن جلسات مجازی در حال حاضر فعال هستند و می دانند که در آن اتاق ها بحث می شود.

 

از طریق کانالهای هوشمند متصل شوید

flock ابزار ارتباطی معمولی شما نیست. بر خلاف دیگران ، می توانید از این بستر استفاده کنید تا به راحتی تمام مکالمات خود را در کانال های خصوصی یا عمومی سازماندهی کنید. همچنین می توانید به سرعت کانالهای جداگانه ای را برای اولویت بندی کارها و برای برگزاری جلسات ایجاد کنید.

ویژگی پیام رسانی مستقیم آن مکالمات تولیدی ۱: ۱ را تسهیل می کند و به نگه داشتن همه در یک حلقه کمک می کند. گذشته از اجازه به اشتراک گذاشتن فوری ایده ها و پرونده ها ، به تیم ها نیز اجازه می دهد تا در زمان واقعی بازخورد ارائه دهند.

ایده های پروژه را به اشتراک بگذارید

دایرکتوری کامل شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و پیام رسانی به هر کسی را در سازمان شما برای شما آسان تر می کند. این امکان را به شما می دهد تا یک کانال ایجاد کنید و اعضای تیم را برای بحث پروژه دعوت کنید. با استفاده از کانال های خصوصی یا عمومی ، همه می توانند به راحتی ایده های خود را برای پروژه هایی که در حال کار بر روی آنها هستند به اشتراک بگذارند.

با تیم ها از راه دور ارتباط برقرار کنید

با یک ابزار ویدئو کنفرانس برای ارتباط برقرار کردن با تیم های از راه دور ارائه می شود. تماسهای ویدیویی یک به یک یا گروهی را می توان مستقیماً از طریق گپ یا کانال انجام داد. یک ویژگی اشتراک گذاری صفحه به شما کمک می کند تا در مورد گزارش ها و ارائه ها بحث کنید و همه را در همان صفحه نگه دارید حتی وقتی در حال جابجایی هستند.

علاوه بر این ، flock از ویژگی های مدیریتی و امنیتی قدرتمند برخوردار است ، و اطمینان می دهد که همه پرونده ها و مکالمات شما در امان هستند.

به راحتی پرونده و محتوا را به اشتراک بگذارید

با یک عمل ساده کشیدن و رها کردن ، به راحتی می توانید انواع فایل ها را از طریق پیام ها و کانال های مستقیم با تیم خود به اشتراک بگذارید. می توانید چندین عکس بارگذاری کنید و پیش نمایش فایلهای مشترک را قبل از بارگیری آنها مشاهده کنید.

حداکثر اندازه مجاز پرونده ۱۰۰ مگابایت است ، بنابراین می توانید ارائه ، اسناد و قطعه های کد را اضافه کنید و آنها را با سهولت به اشتراک بگذارید.

به سرعت هر مدرک یا رسانه ای غنی را بیابید

با تنها چند کلیک ، یک جستجو به شما امکان می دهد تا به سرعت فایل ها و محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنید. با عملکرد جستجوی پیشرفته Flock می توانید پیام ، فایل و پیوندهایی را پیدا کنید که به شما امکان می دهد نتایج جستجو را فیلتر کنید. همچنین می توانید اطلاعات را از مکالمات یک به یک یا گفتگوی گپ بازیابی کنید.

با امنیت ارتباط برقرار کنید

گذشته از اطمینان از روان بودن ارتباط ، Flock همچنین برای محافظت از پیام ها و فایل های شما از دسترسی و استفاده غیرمجاز کار می کند. برای محافظت از ارتباطات تجاری خود ، این پلت فرم سازگار با SOC 2 است و از رمزگذاری داده TLS 1.2 استفاده می کند. همچنین یک پنل مدیریت قوی برای مدیریت دسترسی به تیم فراهم می کند.

فرآیندهای خودکار

flock با ویژگی اتوماسیون فرآیند به شما امکان می دهد فرآیندهای تکراری را به صورت خودکار انجام دهید ، از جریان های کاری معمول گرفته تا سفارشی. می توانید فرآیندهای پیچیده چند بخش را به صورت خودکار انجام دهید و پیشرفت آنها را در زمان واقعی ردیابی کنید.

بهره مندی از ابزارهای پیشرفته

این پلتفرم طیف گسترده ای از ابزار ارتباطی و همکاری برتر خط را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، یادداشت های صوتی آن به کاربران امکان می دهد فوراً پیام های صوتی را به همکاران خود ارسال کنند  یا گفتگوهای متنی را انجام دهند.

به همین ترتیب ، با ابزار Polls ، می توانید به راحتی سؤالی را در کانال خود ارسال کنید که در آن اعضای شما می توانند به صورت ناشناس پاسخ دهند.

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس
بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس

دانستن اینکه مشاغل نیازهای تجاری خود را دارند ، منطقی است که آنها به دنبال اتخاذ یک سیستم نرم افزاری همه جانبه و ایده آل باشند.  قدم درست برای انجام این کار ، بیان جنبه های متنوع و قابل توجهی است که نیاز به بازرسی از جمله ویژگی های اساسی ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی اعضای کارکنان ، اندازه شرکت و غیره دارد.

به برخی از تحلیل های flock بروید و سایر برنامه های موجود در لیست خود را از نزدیک بیشتر بررسی کنید. چنین تحقیقات جامع محصول مشخص می کند که شما راه حل های ناصحیح نرم افزاری را برداشته و در یکی از مزایای مورد نیاز شرکت مورد نیاز مشترک می شوید.

ویدیو کنفرانس اسکایپ

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - Skype

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۸%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۹۱%

Skype یک نرم افزار است که متن ، صدا و ابزارهای ویدئویی را به اشتراک گذاری با افرادی که برای شما مهم هستند و در هر کجا که هستند ، ساده می سازد. به عنوان برنامه ارتباطی پرچمدار خانواده مایکروسافت ، اسکایپ سطح ثبات و شایستگی مورد انتظار از غول نرم افزار را به ارمغان می آورد.

Skype ابزاری برای ارتباطات مبتنی بر وب است که چت تصویری ، تماسهای بین المللی و پیام کوتاه را از طریق وب ارائه می دهد. اسکایپ که توسط کاربران و کارشناسان به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان راه حل های VoIP در جهان شناخته شده است .

اسکایپ پیام رسانی فوری ، ویدیو کنفرانس گروهی ، چت تصویری ، چت گروهی ، ویژگی های همکاری مانند سند و به اشتراک گذاری تصویر را ارائه می دهد. در حال حاضر ، اسکایپ متعلق به مایکروسافت است و کلیه عملکردها و پاسخگویی هایی را که از این ارائه دهنده معتبر انتظار می رود ، در اختیار شما قرار می دهد.

در حالی که فرم اصلی آن به عنوان یک سرویس رایگان ارائه می شود ، Skype قابلیت ها و ویژگی های تجاری را با قیمت بسیار کمی ۲ دلار در هر کاربر در هر ماه ارائه می دهد.

خدمات پرداخت شده ، کنفرانس تجاری را برای حداکثر ۲۵۰ نفر ، سازگاری با ابزارهای MS Office (Outlook ، Word ، PowerPoint و غیره) ، ادغام با بسیاری از برنامه های تجاری و امنیت محکم تر از طریق احراز هویت و اقدامات رمزگذاری قوی فراهم می کند.

دلیل اصلی اینکه Skype محبوب ترین ارائه دهنده خدمات ارتباط آنلاین در جهان است ، قیمت بسیار انعطاف پذیر آن است. اسکایپ به دلیل قابلیت چت تصویری و قابلیت های ارتباطی رایگان که در بهترین حالت بسیار اساسی هستند بسیار محبوب است. به عنوان یک ابزار ارتباطی تجاری ، اسکایپ به عنوان بهترین و ارزانترین ارائه دهنده راه حل برای خدمات VoIP شناخته می شود.

کاملاً راحت است که بدانید چرا بسیاری از مشاغل از اسکایپ به عنوان سیستم اصلی ارتباطات تجاری خود استفاده می کنند. اول ، مجموعه ای از کانال های ارتباطی را ارائه می دهد که به تقویت بهره وری ، تشویق همکاری و فراهم آوردن ایده ها و نوآوری ها برای نامگذاری چند مورد کمک می کند. حداکثر ۲۵۰ نفر می توانند بدون ترک میز یا با  آسایش در خانه های خود ، وارد یک کنفرانس اسکایپ شوند.


اگرچه مجموعه ویژگی های آن محدود است ، نصب و استفاده از اسکایپ برای تجارت بسیار آسان است و می توان آن را بر روی دسک تاپ ، لپ تاپ و تلفن های هوشمند پیاده سازی کرد. در حالی که ارتباطات فقط به تماس های تلفنی و پیام کوتاه محدود می شود ، سادگی و مقرون به صرفه بودن اسکایپ کسب و کارهای زیادی را از آن خود کرده است.

از آنجا که شرکت ها تمایل خاصی به تجارت دارند ، فقط منطقی است که آنها به دنبال انتخاب یک سیستم نرم افزاری همه جانبه و “کامل” باشند.  قدم درست برای انجام این کار ، تهیه لیستی از عوامل مهم مختلفی است که نیاز به توجه دارد از جمله ویژگی های اصلی ، هزینه ، توانایی مهارت کارکنان ، اندازه شرکت و غیره.

سپس ، شما باید تحقیقات محصول را کاملاً انجام دهید. به این ارزیابی های اسکایپ نگاهی بیندازید و سایر برنامه های نرم افزاری موجود در لیست خود را با دقت بیشتری بررسی کنید. چنین تحقیقات جامع تضمین می کند که راه حل های نرم افزاری نامناسب را دور بزنید و سیستمی را خریداری کنید که تمام عملکردهای شرکت شما برای رسیدن به نتایج بهینه را برآورده کند.

جدیدترین دوربین کنفرانسی

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس

بهترین نرم افزار ویدیو کنفرانس - Zoom

رضایت کاربران
میانگین گرفته شده ۹۹%
امتیاز ثبت شده
میانگین گرفته شده ۸۹%

زوم با یک راه حل کامل وب کنفرانس ،  به یکی از محبوب ترین برنامه های تجاری برای انعطاف پذیری ، سهولت استفاده و قیمت مناسب تبدیل شده است. گذشته از جلسات و آموزشهای منظم آنلاین ، زوم اتاق کنفرانس مجازی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که یک فضای همکاری مشترک دو برابر است. همچنین گزینه های ارتباطی دیگری را از طریق ZoomPhone ارائه می دهد. علاوه بر این ، سیستم گپ آن امکان ارسال پیام به صورت متقابل و اشتراک فایل را فراهم می کند ، که باعث افزایش قابلیت اطمینان ارتباطات ، به ویژه برای کارگران از راه دور می شود.

zoom منحصراً برای میزبانی وب ، آموزش دوره های آنلاین و انجام آموزش آنلاین  ، جلسات مجازی و ویدیو کنفرانس طراحی شده است. و نرم افزاری آسان برای استفاده و کنفرانس ویدئویی آنلاین است. که کنفرانس ویدئویی ، جلسات آنلاین ساده و پیام رسانی گروهی را در یک بستر مبتنی بر ابر ادغام می کند.برای مشاغل کوچک ، متوسط ​​، شرکتها ، مؤسسات آموزشی و سازمانهای بهداشتی مفید است. برای میزبانی و پخش جلسات آنلاین ساخته شده است که می تواند حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده ویدیویی تعاملی و ۱۰،۰۰۰ شرکت کننده فقط بازدیدکننده را ارائه دهد. زوم با ارائه قابلیت ها و تجربیات به اشتراک گذاری فیلم ، صوتی و صفحه نمایش با کیفیت ، همکاری را بین تیم ها ، کارمندان از راه دور و شرکت کنندگان بهبود می بخشد زیرا آنها می توانند بلافاصله فقط با یک لمس از دستگاه های تلفن همراه یا مرورگرهای خود شروع به کار کنند و به آن بپیوندند. علاوه بر این ، این نرم افزار وب کنفرانس به اشتراک گذاری محتوا در حالت بی سیم کمک می کند زیرا باعث افزایش دسترسی از راه دور به وبینارها و وب کنفرانس می شود.

یکی از ویژگی های برجسته زوم قابلیت عملکرد  وبینار آن است. اندازه شرکت کنندگانی که وبینار های ویدیویی می توانند از آن استفاده کنند ، از ۱۰۰ تا ۱۰ شرکت کننده فقط مشاهده و ۱۰۰ شرکت کننده ویدیویی تعاملی متغیر است.

با استفاده از این ویژگی ، کاربران می توانند سایر شرکت کنندگان را به عضویت در وبینار دعوت کنند زیرا پیوند URL توسط نرم افزار تولید می شود که می تواند در سیستم عامل های رسانه ای و پیام رسانهای فوری کپی و ارسال شود. آنها همچنین می توانند آنها را از طریق نامه الکترونیکی  بلافاصله از طریق ایمیل ارسال کرد.

قابلیت ویدیو کنفرانس ابری زوم به میزبانی پویا وبینارها کمک می کند. چنین امکاناتی امکان مشاهده هر دو صفحه نمایشگرهای صفحه و صفحه نمایش که به عنوان سیستم پشتیبانی از صفحه دوگانه گفته می شود را مشاهده می کند.

همچنین دارای یک پخش HD و صدای HD با قابلیت تشخیص صدای پویا است. یکی دیگر از مؤلفه های عملکرد کنفرانس ویدیویی این نرم افزار که باعث افزایش وبینار ها می شود ، به اشتراک گذاری پویای صفحه نمایش آن است.

کاربران می توانند کل صفحه دسک تاپ خود را با مخاطبان خود ، یک پنجره فعال در مرورگر خود یا یک تخته سفید با تصاویر و نمودار به اشتراک بگذارند. عملکرد وبینار ویدیویی زوم باعث افزایش دسترسی از راه دور به وبینارها و به اشتراک گذاری محتوا و در نتیجه پخش مباحث آموزشی ، شرکتی یا سازمانی می شود.

ویژگی دیگر Zoom قابلیت همکاری گروهی آن است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران می توانند گروه ایجاد کنند و فوراً متن ، تصویر یا فایل های صوتی را برای اعضای آن گروه ها ارسال کنند. علاوه بر این ، آنها می توانند دیگران را به عضویت در گروه خود دعوت کرده و از طریق تلفن های هوشمند خود دسترسی پیدا کنند.

قابلیت کشیدن و رها کردن آن به کاربران امکان می دهد فورا پرونده هایی مانند اسناد ، عکس ها یا کلیپ های ویدیویی را به اشتراک بگذارند. در حالی که فایل ها را به اشتراک می گذارید ، کاربران می توانند حاشیه نویسی یا یادداشت برداری از آنها باشند که اجازه می دهد یادداشت ها یا نظرات در اسناد اضافه کنند.

جلسات ویدئویی گروهی همچنین می تواند بدون دردسر انجام شود که در آن میزبان بتواند از طریق دسک تاپ یا دستگاه همراه خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی باعث بهبود کار تیمی و همکاری و رفع موانع ارتباطی بین تیم ها و کارمندان می شود.

دشوار است که چنین محصول نرم افزاری را حتی در بین محصولات نرم افزاری مارک دار پیدا کنید. گام درست برای انجام این کار ، تعیین عوامل مهم مختلفی است که نیاز به بررسی دارد از جمله ویژگی های مهم ، بودجه ، توانایی مهارت اعضای کارکنان ، اندازه تجارت و غیره. پس از آن ، باید تحقیقات محصول خود را تا حد کامل دنبال کنید.

به برخی از بررسیهای زوم بروید و هر یک از محصولات نرم افزاری موجود در لیست خود را با دقت بیشتری بررسی کنید. چنین تحقیقاتی کامل تضمین می کند که برنامه هایی با کیفیت مناسب تهیه کنید و یکی از ابزارهای مورد نیاز شرکت خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

دوربین کنفرانسی سونی

کمپانی‌های مختلفی در زمینه طراحی و راه‌اندازی تجهیزات کنفرانسی فعالیت دارند. شرکت سونی، برندی معروف و معتبر بوده که در عرضه تجهیزات صوتی و تصویری

ویدئو کنفرانس LifeSize چیست؟

ویدئو کنفرانس LifeSize چیست؟، شرکت‌های بسیار زیادی در عرصه طراحی و تولید دوربین های کنفرانس فعال هستند. شرکت LifeSize، یکی از بزرگ‌ترین و برترین این

مطالب سیستم کنفرانس

سیستم ترجمه همزمان (تورگاید)

تجهیزات ترجمه و مترجم همزمان ، تورگاید (راهنمای تور) از جمله تجهیزات کنفرانسی می باشد که بعنوان سیستم ترجمه همزمان در سالن های کنفرانس و

میکروفون ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس‌ها با هدف افزایش ارتباطات و کاهش هزینه‌های رفت و آمد و جابه‌جایی ایجاد شدند. به کمک این ابزار دیگر برای شرکت در یک

دوربین کنفرانسی سونی

کمپانی‌های مختلفی در زمینه طراحی و راه‌اندازی تجهیزات کنفرانسی فعالیت دارند. شرکت سونی، برندی معروف و معتبر بوده که در عرضه تجهیزات صوتی و تصویری

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.