جستجو
Close this search box.
مانیتور-تاشو-و-لیفت

مانیتور تاشو و آسانسوری( لیفت)

امروزه تمام سالن های کنفرانس برای انتقال اطلاعات و داده های خود و همچنین برای برقراری ارتباطات تصویری و صوتی و نیز نمایش ویدیوهای خود نیازمند مانیتور کنفرانسی هستند. مانیتور کنفرانسی نوعی صفحه نمایش میباشد که قابلیت تا شدن را دارند و این امکان را به افراد میدهد که پس از استفاده تا کند که به این مانیتور ها نیز مانیتور تاشو میگویند. مانیتور تاشو کنفرانس جز جدیدترین مانیتور ها بشمار میرود. در اتاق کنفرانس بیشترین چیزی که حائز اهمیت است پخش تصاویر و صوت  با کیفیت بسیار بالا و همچنین ارتباط بین دو سویه از شرکت کنندگان می باشد.

 

مانیتور کنفرانسی از نظر نظر ظاهری در سه دسته قرار میگیرد:

مانیتور کنفرانسی ثابت :

مانیتور کنفرانس ثابت همانطور که از نامش معلوم است مانیتوری می باشد در یک مکان خاص روی میز قرار می دهند و این مانیتور توسط یک پایه مانیتوری فیکس میشود.

مانیتور کنفرانسی تاشو :

یکی دیگر از مانیتورهای کنفرانسی، مانیتور لپ تاپی می باشد. در این مانیتور ها لولاهایی شبیه به لپ تاپ در داخل مانیتورهای کنفرانسی جهت باز بسته کردن در مانیتورها قرار می دهند.

مانیتور کنفرانسی لیفت یا مانیتور آسانسوری :

نوع دیگری از مانیتور های کنفرانسی مانیتور لیفت یا مانیتور میز کنفرانس  می باشد این مانیتور ها طوری هستند که میتوانید از روی میز ناپدید کنید. این مانیتورها همانطور که میدانید برای پخش اسلاید ها و اطلاعات، برقراری ارتباط و… مورد استفاده قرار میگیرد. مانیتور آسانسوری یا لیفت مانیتور در دو مدل در بازار موجود میباشد: مانیتور سیستم دستی : مانیتور سیستم دستی نیز در کنار مانیتور سیستم برقی قرار دارد این مانیتور هنگامی که  مانیتور سیستم برقی کار نکرد میتوانید استفاده کنید. مانیتور سیستم برقی : مانیتور سیستم برقی به شما این امکان را میدهد که به راحتی به وسیله یک دکمه مانیتور را جمع و جور کنید و استفادهدان راحتتر است مانیتور دستی میباشد.

لیفت مانیتور یا مانیتورهای آسانسوری  در مکان های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

۱- سالن های کنفرانس
۲- سالن آمفی تئاتر
۳- مراکز اقامتی و تفریحی مانند ها هتل ها و دفتر کار
۴- مدارس

کارایی مانیتور لیفت یا آسانسوری

امروزه در فضاهای اداری و سالن های کنفرانس و جلسات فعالیت های زیادی انجام می شود و معمولاً فضای بسیار کمی برای انجام فعالیت ها وجود دارد. شما معمولاً میزهایی را می بینید که دارای کاغذها ، پرونده ها ، اسناد و لوازم شخصی و یک کامپیوتر بزرگ برروی آن است و شما درست در وسط آن نشسته اید. مانیتور آسانسوری، مانیتور میزکنفرانس  یا مانیتور لیفت و جمع شونده  ، در این شرایط موضوعی است که برای اهداف کاری بسیار مهم است. مانیتور آسانسوری یا مانیتور لیفت در واقع به گونه ای ساخته شده است  تا در هر نوع میزی قرار بگیرند. مانیتور آسانسوری می تواند در دفاتر و سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گیرد و بلکه می توانند در کلاسهای درسی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

مانیتور آسانسوری مانیتور میزکنفرانس

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

این مکانیسم مکانیکی  به صفحه رایانه شما اجازه می دهد تا از زیر میز به سمت بالا و بلعکس حرکت کند. مانیتور آسانسوری و لیفت برای افرادی که نمی خواهند فضای میز خود را با رایانه و سایر تجهیزات مشغول کنند بسیار مناسب است. همچنین برای استفاده در سالن ها کنفرانس و جلسات کاملاً مناسب است زیرا امکان استفاده کامل از فضای میز مورد نظر را به شما می دهد. به طور معمول ، میزهایی که از مانیتور آسانسوری یا مانیتور لیفت استفاده می کنند ، معمولاً شامل هزینه های کابل کشی کامپیوتر و  سیم کشی می شوند. بعضی از میزها که امکان پنهان کامل مانیتور میزکنفرانس  را فراهم می کنند حتی ممکن است محفظه هایی داشته باشند تا تمام  سیم کشی و کابل ها را در خود پنهان کنند. این میزها می توانند از انواع مختلفی از مواد مختلف از چوب گرفته تا شیشه های ساخته شوند. در حالی که میزهای آماده ساخته شده نیز وجود دارد که از این مکانیزم استفاده می کنند.

مانیتور میزکنفرانس

داشتن مانیتور آسانسوری که در زیر میز شما قرار گرفته است ، می تواند با افزایش فضای روی میز موجب کاهش حواس پرتی در هنگام کار کردن یا بحث و گفتگو شود به گونه ای که شما می توانید آزادانه از تمام میز جهت ارائه مطالب استفاده کنید. و بازده کار خود را بهبود ببخشید ، تمام این فضایی که وجود دارد هنگامی که از کامپیوتر استفاده نمی کنید ، به شما این امکان را  می دهد تا فعالیت های بیشتری انجام دهید. همچنین به امنیت شخصی رایانه شما کمک می کند. به غیر از سالن های کنفرانس و جلسات ، زمینه دیگری که می تواند این مکانیسم را به کار ببندد ، محل کار شما است ، به خصوص اگر همکارانی دارید که تمایل به اداره کردن در دفتر شما دارند. این امر همچنین به محافظت از کامپیوتر شما در برابر هر نوع  مشکل  کمک می کند.

داشتن این مکانیسم همچنین می تواند به وضعیت شما کمک کند زیرا مانیتور آسانسوری یا مانیتور لیفت (مانیتور میزکنفرانس ) می تواند تصویر شما را در هر ارتفاعی که برای شما مناسب است تنظیم کند و از این طریق به جلوگیری از دردهای گردن ، شانه و کمر که به احتمال زیاد از نشستن نامناسب بیش از حد و طولانی ایجاد می شود ، جلوگیری می کند. جدا از همه این مزایایی که می توان از داشتن این مکانیسم بدست آورد ، بسیار چشمگیر است.

مانیتور میزکنفرانس

۱- پنل آسانسوری LCD از آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و با دارا بودن رنگ نقره ای و خاکستری باعث زیباتر شدن میز شما می شود.
۲- جک لیفت LCD به آرام و بی سر و صدا کار می کند. سر و صدای کمتر از ۳۰ db دارد. در نتیجه در یک سالن کنفرانس که حذف صدای اضافی بسیار مهم است این موضوع کمک کننده شماست.
۳- مانیتور آسانسوری ، زاویه ارتفاعی قابل تنظیم برای محافظت از چشمان شما در برابر نور مستقیم ایجاد می کند در نتیجه از سلامت چشمان و گردن شما محفاظت می کند.

مانیتور آسانسوری

قابلیت تنظیم ارتفاع دلخواه

تنظیم ارتفاع مانیتور های آسانسوری  به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش خود را در ارتفاع های مختلف تنظیم نمایید. شاید شما فقط نیاز به قسمت بالایی صفحه نمایش خود داشته باشید پس لزومی به ظهور تمام  مانیتور میزکنفرانس نمی باشد.

صفحه نمایش ۱۹ الی ۲۴ اینچ

صفحه نمایش مانیتورهای آسانسوری و لیفت در ابعاد ۱۹ الی ۲۴ اینچ می باشند. همچنین در صورتی که شما تمایل به استفاده از برند خاصی را داشته باشید می توانید در این پنل ها جا گذاری نمایید. سفارشی سازی یکی از نکات مثبت مانیتور میزکنفرانس  می باشد.

طراحی زیبا و عامه پسند

مانیتور های تاشو و آسانسوری باتوجه به فضای اتاق و سالن کنفرانس شما در رنگ ها طلایی ، نقره ای و مشکی عرضه می شوند. طراحی قاب و پنل این مانیتور های به گونه می باشد که در عین سادگی زیبایی خاصی به میز شما می ببخشند.

مکانیسم مانیتور آسانسوری و لیفت؟

سیستم مانیتور آسانسوری معمولاً از یک قاب فلزی تشکیل شده است که با صفحه نمایش داخلی متناسب است ، و یک یا دو محرک یا موتور داخلی آن را به حرکت در می آورد و دارای چندین دکمه برروی پنل می باشد که موقعیت مانیتور را تنظیم می کند. مانیتور استفاده شده در داخل قاب فلزی با توجه به مدل قاب و اندازه های آن می تواند از ۱۹ اینچ تا ۲۴ اینچ باشد. مانیتور های آسانسوری از کیفیت ال ای دی برخوردار هستند در نتیجه کیفیت تصویر قابل توجهی در اختیار شما می گذارند ، حتی در برخی از مدل ها می توان از مانیتور های لمسی نیز استفاده کرد. دشوارترین بخش مانیتور آسانسوری نصب آن است که صدرا ایرانیان – کامپیوتر صدرا تجربه زیادی در زمینه نصب و راه اندازی مانیتور های لیفت دارد. ساده ترین مکان برای پنهان کردن نمایشگر ها در پشت  و زیر یک میز است.
 

مانیتور آسانسوری

دو نوع مکانیزم برای بلند کردن مانیتور ها وجود دارد آسانسوری و تاشو. مشهورترین سیستم در این گروه ، آسانسوری است که مانیتور را می توان حتی از راه دور به وسیله ریموت پایین و بالا آورد معمولاً آنها در یک کابینت فلزی قرار دارند که با لمس یک دکمه  ظاهر می شوند. در این بین گونه ای دیگر از این مکانیزم وجود دارد که مانیتور به صورت تاشو برروی میز قرار می گیرد ، البته لازم به ذکر است مانیتور های تاشو برروی میز شما همیشه حضور دارند ولی می توان آن ها را بست و فضای میز خود را افزایش داد.مانیتور آسانسوری و تاشو می توانند به راحتی میز کنفرانس شما بسیار زیبا و هوشمند سازند ، در صورتی که جلسات بسیار پیچیده ای در سالن کنفرانس خود برگزار می کنید مانیتور های لیفت و تاشو می توانند فضا کاری میز هر فرد به مقدار زیادی افزایش دهند.

 

مزایای مانیتور تاشو و جمع شونده

۱- در صورت عدم نیاز می توان مانیتور را به صورت تخت قرار داد.
۲- فضای میز کار را تا مقدار زیاد افزایش می دهد.
۳- دارای کیفیت تصویر LCD و LED می باشد.
۴- نصب و راه اندازی آسان تر
۵- قیمت پایین تر

مزایای مانیتور آسانسوری و مانیتور لیفت

۱- در صورت عدم نیاز می توان مانیتور میزکنفرانس  را در داخل میز جمع کرد.
۲- فضای میز کار را تا مقدار زیاد افزایش می دهد. بیشتر از تاشو
۳- دارای کیفیت تصویر LCD و LED می باشد.
۴- نصب و راه اندازی نسبت به تاشو کمی پیچیده تر است
۵- قیمت بالاتر نسبت به مانیتور های تاشو

مزایای کلی استفاده از مانیتور کنفرانسی

۱- داشتن ارتباط بین همکاران خود بدون هیچ محدودیتی
۲- از دیگر مزیت این مانیتورها میتوان به مشارکت همگانی افراد اشاره کرد.
۳- از مزیت دیگر این مانیتورها میتوان به پخش اسلایدها و اطلاعات اشاره کرد.
۴- از مانیتور کنفرانسی برای اعلام نتایج رای گیری نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
۵-همچنین از این مانیتور ها برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو مورد استفاده قرار میگیرد.

مانیتور آسانسوری مانیتور تاشو کنفرانس

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

جهت بررسی مدل ها و نمونه های مانیتورهای لیفت و تاشو جدید و بررسی قیمت انواع مانیتور میزکنفرانس می توانید از فروشگاه صدرا دیدن کنید یا با شماره ۳۷۰۲۴-۰۵۱ تماس بگیرید تا از بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها با توجه به محیط ، سالن کنفرانس و سالن جلسات خود برخوردار شوید.

ویژگی های یک مانیتور کنفرانسی مناسب که در هنگام خرید باید دقت کنید:

اندازه صفحه نمایش

با دارا بودن اندازه مناسب و مطلوب صفحه نمایش به شرکت کنندگان این امکان را میدهد که به آسانی بتواند اطلاعات خود را انتقال یا دریافت کند. و از دیگر مزیت صفحه نمایش با اندازه مشخص مورد توجه قرار گرفته است تعداد استفاده کنندگان از یک مانیتور یا صفحه نمایش می باشد امروزه برخی از شرکت ها  یا سازمان ها از یک مانیتور کنفرانس برای چند نفر استفاده میکنند.

طراحی ارگونومیک

همانطور که میدانید حضور چند ساعته در یک جلسه موجب مواردی از جمله گردن درد  و کمر درد میشود. ولی اگر مانیتور میز جلسات از طراحی ارگونومیک مناسب برخوردار باشد سبب میشود که کیفیت برگزاری جلسات بسیار عالی باشد‌. پس یک مانیتور کنفرانسی مناسب باید قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع برای وضعیت بدن افراد شرکت کننده داشته باشد.

کیفیت صفحه نمایش

از ویژگی های یک مانیتور خوب میتوان به وضوح تصویر اشاره کرد. هنگامی که صفحه نمایش دارای کیفیت بسیار خوبی باشد ن تنها موجب بهبود و افزایش بهره وری شرکت کنندگان می شود بلکه ارتباط بین دو سویه از افراد را نیز آسان میکند.  همچنین صفحه نمایش ها در دو نوع LCD  و LED  وجود دارد. LCD  و LED  از نظر تکنولوژی مشابه هم می‌باشند ولی تنها تفاوتی که دارند منبع نوری آنها متفاوت می باشد.

پورت های ورودی

همچنین یکی دیگر ویژگی های که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد پورت های ورودی و خروجی می باشد. پورت ها و کابل های یک مانیتور کنفرانسی در دو نوع  VGA  و HDMI  میباشد. کابل های VGA   داده های تصویری را به صورت آنالوگ منتقل میکند. کابل های HDMI  دارای قابلیت انتقال بسیار بالا و سریع دارا میباشند.

قیمت مانیتور کنفرانسی متفاوت می باشد و قیمت هر کدام بستگی به عوامل زیر دارد:

۱- برند تولید کننده نمایشگر
۲- رزولوشن و دقت صفحه نمایش یا مانیتور
۳- طراحی و دیزاین
۴- پنل قابل لمس یا تاچ اسکرین
۵- امکان یا عدم امکان اتصال پورت های ارتباطی
۶- جنس بدنه پلاستیک یا فولادی
۷- نوع موتور به کار رفته

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

سوئیچ ۱ به ۳ hdmi مدل full hd

امروز قصد داریم یکی از انواع سوئیچ hdmi که سوئیچ ۱ به ۳ hdmi مدل full hd است را به شما معرفی کنیم و درباره

معرفی انواع مانیتور _ مانیتور ریاست

هر سالن کنفرانس برای پخش صوت و تصویر و ارتباط بین شر‌کت کنندگان، نیاز به تجهیزاتی مخصوص دارد. مانیتور یک نمونه از کاربردی‌ترین و پراستفاده‌ترین

معرفی سیستم کنفرانس C&D

در سال‌های اخیر به‌دلیل پیشرفت کسب و کار‌ها و گسترش سازمان‌ها، استفاده از سیستم کنفرانس در سازمان‌های خصوصی افزایش یافته و شیوع بیماری کووید-۱۹ این

تجهیز سالن کنفرانس در مشهد

تجهیز سالن کنفرانس یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر سازمانی محسوب می‌شود؛ علت حساسیت این موضوع در این است که تمامی جلسات مهم، تصمیم‌گیری ها و

آشنایی با سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال مجموعه ای از تجهیزات کنفرانس شامل میکروفون کنفرانسی ، بلندگو سالنی ، آمپلی فایرها ، میکسرهای صوت و …می باشند که بدون

مطالب سیستم کنفرانس

آشنایی با سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال مجموعه ای از تجهیزات کنفرانس شامل میکروفون کنفرانسی ، بلندگو سالنی ، آمپلی فایرها ، میکسرهای صوت و …می باشند که بدون

آشنایی با سیستم صوتی سالن جلسات

عواملی مانند گسترش شرکت‌ها، افزایش پست‌ها و پیچیدگی فعالیت کارمندان، مدیران سازمان‌ها را ناگزیر به برگزاری جلسات مختلف به منظور بهبود عملکرد کارکنان، ایجاد همفکری

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.